Известие

Collapse
No announcement yet.

Система Q4 при Алфа Кросвагон

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Личи си, че караш 4х4 автомобил за първи път, от еуфорията.
    Няма проблем с ГТП-то.
    Разликата сега е просто, че ще те вадят от по-голяма мизерия, в която ще се окопаеш.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
      Личи си, че караш 4х4 автомобил за първи път, от еуфорията.
      Няма проблем с ГТП-то.
      Разликата сега е просто, че ще те вадят от по-голяма мизерия, в която ще се окопаеш.
      Може и да имаш право - сега ще стана по-смел и може наистина да се набутам някъде дето и УАЗ да закъса

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Goro_Q4 Покажи съобщение
        Може и да имаш право - сега ще стана по-смел и може наистина да се набутам някъде дето и УАЗ да закъса
        Както казват офроуд маняците,колкото по добро 4х4 имаш,толкова по-далеч ще ходиш за трактор ,за да те дърпа
        Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

        Comment


        • #34
          Има доста истина в тази поговорка !
          За сега тестовете са ми плахи и ги правих на местата, където с Толедото виждах голям зор да изляза. Вагона за сега се представя блестящо, разбира се винаги ще имам едно наум, че все пак това си е лека кола а не като тези https://www.youtube.com/watch?v=wcrZR9DHUUI

          Comment


          • #35
            Важно е да кажеш в пункта, че колата ти е 4х4, защото ако не знаят, могат да объркат нещо.
            156 2.0TS

            Comment


            • #36
              Проблем при ГТП с валците няма да имаш.
              Ролките може да ги симулираш много лесно, с два крика вдигаш колата така, че двете леви или двете десни гуми да останат във въздуха.
              Alfa Romeo Alfetta GTV 1800
              Alfa Romeo 164 3.0 V6

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Goro_Q4 Покажи съобщение
                Има доста истина в тази поговорка !
                За сега тестовете са ми плахи и ги правих на местата, където с Толедото виждах голям зор да изляза. Вагона за сега се представя блестящо, разбира се винаги ще имам едно наум, че все пак това си е лека кола а не като тези https://www.youtube.com/watch?v=wcrZR9DHUUI
                Ето до това ниво ако го докараш https://www.youtube.com/watch?v=BRWv8cYFwW8&t=55s си истинско 4x4 Клипа е доста интересен изгледай го, намери подобен терен и целата газ.
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • #38
                  Здравейте.
                  И аз да дам моите 5 стотинки по темата.
                  За ГТП - на пункта казваш, че си 4х4 и толкоз. Те си имат програма на валците и нямаш проблеми. Проверено лично на стенд само с валяци за една ос. Не се подлага нищо и не се повдига нищо.
                  За сваления кардан - няма ли да помогне ако се блокира по някакъв начин шайбата за съединяване с кардана още отпред?
                  Поздрави.
                  Every tool has a hammering side. (Eric O. SMAR)

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от ray4o Покажи съобщение
                    Здравейте.
                    И аз да дам моите 5 стотинки по темата.
                    За ГТП - на пункта казваш, че си 4х4 и толкоз. Те си имат програма на валците и нямаш проблеми. Проверено лично на стенд само с валяци за една ос. Не се подлага нищо и не се повдига нищо.
                    За сваления кардан - няма ли да помогне ако се блокира по някакъв начин шайбата за съединяване с кардана още отпред?
                    Поздрави.
                    Просто натискаш съединителя

                    Comment


                    • #40
                      Здравейте.
                      Не знам какво се натиска, защото ГТП се извършва от специалиста на пункта. Ако валците въртят в различни посоки ?

                      the cleaner:"Ето до това ниво ако го докараш https://www.youtube.com/watch?v=BRWv8cYFwW8&t=55s си истинско 4x4" - трябва си въртящ момент (Nm за профитата ) и механични блокажи. Не че Лада и УАЗ имат. Но пък няма и над 100 км/ч и завиване в центъра на софето. Разбирам, че колегата се е въодушевил, но май целта на crosswagon-а не е offroad. Но всеки има право да прави каквото си иска с колата, стига да не застрашава околните.
                      Every tool has a hammering side. (Eric O. SMAR)

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                        Просто натискаш съединителя
                        И как това ще повлияе на диференциалите ?
                        Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                        Comment


                        • #42
                          При Темпра 4х4 няма грижа с прегледа. Минава се, като на нормален автомобил.
                          Fiat Uno 1.5 MI-exc, Alfa Romeo 155 Silverstone-exc, Lancia Delta 1.8 VVT-exc, Fiat Tempra SW 2.0 IE 4x4 и Fiat Panda Tracking 4x4 - настоящи

                          Comment


                          • #43
                            Чета ви колеги дето имате Кросвагони и ви се чудя... карате коли 4х4, пък не знаете какво могат - пълна апатия. Щом не ги изкарвате по чукарите, защо сте ги взели ? По-добре си карайте Спортвагони - същите отвътре и отвън, по евтинки, с по-тънка подръжка, а има и с по-яки двигатели да си юркате по асфалта.

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Goro_Q4 Покажи съобщение
                              Чета ви колеги дето имате Кросвагони и ви се чудя... карате коли 4х4, пък не знаете какво могат - пълна апатия. Щом не ги изкарвате по чукарите, защо сте ги взели ? По-добре си карайте Спортвагони - същите отвътре и отвън, по евтинки, с по-тънка подръжка, а има и с по-яки двигатели да си юркате по асфалта.
                              Ееее, крос вагонът не е баш за чукарите

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                                Ееее, крос вагонът не е баш за чукарите
                                не казвам, че е баш за чукарите, а че за моите нужди е перфектната кола. По принцип на мен ми трябва превозно средство 90% да е автомобил, за да си ходя на работа и да се движи по магистралата и наляво надясно комфортно и нормално. И 10% ми трябва превозно средство с повишена проходимост. Затова не купих Джип

                                Comment

                                Working...
                                X